Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

30 januari 2016

Update

Amaai, dat is even geleden. Diegene die me via Facebook volgen weten wel dat ik 4 weken heb mogen vertoeven in de fantastische streek Axarquia, in de Montes de Malaga in het zuiden van Spanje.
Prachtige natuur, mooi weer, stilte, rust... en vlak bij Malaga als je de drukte wil opzoeken.
We zijn al wel weer bijna 2 weken terug, en het was een beetje hectisch de voorbije periode. Maar vanaf mag je terug nieuwe posts verwachten.

De volgende weken zullen er zeker een paar Spaans getinte recepten de revue passeren.




5 opmerkingen:

  1. Gezellig! Zag er een leuke, ontspannende vakantie uit! Levensgenieters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en nu back to reality. Als ik al 1levensles kan meegeven is geniet nu! Doe zoveel mogelijk wat je het liefste doet. Grijp die kansen. :-)

      Verwijderen
  2. doet mij wegdromen naar onze vakantie in Spanje dit jaar...
    mooie foto's en die recepten: daar kijk ik naar uit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh naar waar gaan jullie? Ik zou nog zo veel willen verkennen, maar in de winter is Andalucia natuurlijk beter dan het Noorden van Spanje. Extremadura is ook super mooi. De recepten komen zeker! In Spanje heb je ook gewoonweg fantastische basisproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wij gaan altijd naar de streek van Almeria: altijd goed weer, zeer lekker eten....en vooral de mensen en de omgeving vinden wij super! we kijken er altijd naar uit...dus jij doet me hier wel even watertanden :-)
      liefs

      Verwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...