Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

13 oktober 2012

Marathon van Brussel

We zouden het bijna vergeten, maar er is nog een hobby waar ik redelijk veel tijd in steek en dat is lopen.  Nu valt dat bij mij allemaal nog wel mee... al zeg ik het zelf.

Het was al sinds mei geleden dat ik nog eens een wedstrijd had gelopen. Dat was jammer genoeg niet mijn eigen keuze. De motivatie was er dit jaar wel,  maar door een ijzertekort moest ik mijn ambities een beetje temperen. 

Vorige week echter stond er nog eens een marathon gepland, en dan nog wel als "pacer". Dat wil zeggen dat je een bepaalde tijd gaat lopen en dit een indicatie is voor de andere lopers die dezelfde tijd willen halen. Zowel in de marathon van Antwerpen als in Brussel ben ik lid van het pacersteam. Ik loop altijd voor 3u45.

Voor diegene die Brussel een beetje kennen, Brussel is niet vlak! We hadden dan ook in de eerste helft een beetje voorsprong opgebouwd. Uiteindelijk hebben we die kunnen behouden en geëindigd in 3u40'17".
Voor diegene die dit niet van dichtbij volgen, het gevoel, de sfeer, ...het is amper te beschrijven. En wat een stralend weer! Niet te warm, niet te koud, een zonnetje.

Mij pacerpartner was Filip, ook mijn partner in het echte leven :-).
Samen uit... samen thuis.


De pacers maken zich klaar.
Iedere tijd heeft een andere kleur balon.

De rode balon! 3u45!

Hou zeker Running.be (tijdschrijft)  in de gaten, want daar hebben ze speciaal aandacht voor de pacers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...