Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

8 oktober 2012

Er was er eentje jarig...

... vorige week.
Het moest een mannenkaart worden, en mede dankzij de kleuren vind ik het wel geslaagd. Op de foto komt het niet helemaal tot zijn recht.
De tekststempel heb ik gekocht op de stand van Ludiec op het Hobbysalon in Mechelen. De reekst is van Different Collors. Ik heb er toen nog enkele aangeschaft. Eigenlijk wou ik daar wel elke stempel van: zo mooi!  Maar dat zal voor de volgende beurs zijn. De andere stempels zijn uit een setje clearstamps.

Het hartje (uit fimoklei) ... dat is de finishing touch van de 3-jarige kleindochter van de ontvanger van de kaart. Jong geleerd is oud gedaan! Ze vind het.fantastisch dat stempelen. En ja, wie kan het haar kwalijk nemen!


1 opmerking:

  1. Tof gedaan Anke en ja de stempels van Ludiec zijn héél verleidelijk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...