Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

21 april 2014

Foodswap Pasen: Het ontvangen pakket

De opdracht die Esmee had bedacht was om een brunchpakket samen te stellen in ware Paasstijl, met de hoofdletter P. Altijd super leuk om mee te doen aan die foodswaps. Het moeilijkste is om een selectie maken uit al de ideeën. En het is mooi om te zien hoe gevarieerd de pakketten zijn bij iedereen.

Mijn pakket is jammer genoeg nog niet toegekomen, maar zelf mocht ik zaterdag al een pakket ontvangen. Een heel groot pakket dat werd samengesteld door Judith van der Linden van Cupcakes Enzo. Eerlijk toegeven: ik kende Judith niet. Maar dat is uiteraard ook weer het leuke, je leert weer nieuwe bronnen kennen.

Ik kan je wel vertellen, dat we er morgen nog van zullen eten! We zijn dan ook maar met 2!

Om te beginnen een pittige eiersalade (lekker op mijn wortelbroodjes, njam) en  kleurrijke sprinkels in echte paasstijl. Alle ingrediënten voor een gezonde fruitsmoothie, lekkere zoete paasbroodjes, schattige cupcakes in siliconen bloempotjes (jammer genoeg een beetje door elkaar geschut toegekomen) , nog leuke koekjes, en last but not least een overheerlijke spinazie-ei taart.

Let ook op de leuke decoratie: theelichtjes in kleurrijke lege eierdopjes... en ik kan nog aan de slag met uitknipvellen om mijn eitjes een leuke look te geven. 

Wat ik heb opgestuurd komt uiteraard ook nog aan bod... maar dan moet mijn pakket uiteraard al zijn toegekomen, ...



1 opmerking:

  1. Hoi Anke, Je pakket is ontvangen. Wat ziet het er heerlijk uit! Hartstikke bedankt! Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...