Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

18 februari 2013

Foodswap (3) : Valentijnskaartje

De Nederlandse post is dus duidelijker veel sneller dan de Belgische: mijn foodswap pakket is nog steeds niet aangekomen en zit volgens de tracker bij "International post". Alé vooruit.

Daarom even dit tussendoortje: een kaartje, dat trouwens mee in het pakket zit.
Het leuke aan de foodswap is dat je je producten ook mooi kan verpakken: mijn cutllebug, scorpal en stempels zijn dus nog eens bovengehaald. En een kaartje kan dan ook niet ontbreken.
Met een toch wel een toepasselijke tekst... "Recipe of Love".

Uiteraard komt het pakket dat ik heb ontvangen ook nog aan bod...

1 opmerking:

  1. Leuk kaartje Anke en ook je suikerklontjes vind ik super!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...