Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

26 juli 2012

Mandje

Onlangs ben ik het doosjesatelier bij Elke gaan volgen.
Ik wou dat echt al heel lang, speciaal om dit leuke mandje te leren maken. 
Het lijkt moeilijk, maar dat is het helemaal niet, en je kan het zo groot of klein maken als je zelf wil. (als je papier maar groot genoeg is).

Dit is niet hetgeen ik bij Elke toen heb gemaakt, maar eentje in een formaatje groter. Het leuke is dat je het weer volledig kan aanpassen aan de gelegenheid. Je past gewoon de grootte en de kleuren aan. Hier is het gemaakt om een rompertje in te steken voor kleine Luna, het tweede kindje van een collega die net bevallen is.

Maar waarom niet met een zakje home-made koekjes? Binnenkort wordt mijn buurmeisje (en ook kleindochter van mijn vriend) 3 jaar.  Ze heeft veel cadeautjes gevraagd, en koekjes :-).

Laat je fantasie maar de vrije loop. Ik vind het met dit decoratiepapier zelfs ook heel leuk geworden.



2 opmerkingen:

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...