Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

2 juni 2012

Mi Cas es Su Cas

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. En al mijn volgers bedanken om regelmatig eens een kijkje te komen nemen.

Het is geen louter kookblog of creablog, maar deze twee items zijn perfect te combineren:
Wat is er leuker om je eigen gemaakte koekjes, confituur, ... mooi te verpakken en te voorzien van een prachtig labeltje.

In de maand mei, is het creatieve echter niet zo veel aan bod gekomen. Hoewel er wel verlengde weekend waren, is het druk op het werk, zijn er de examens van de avondschool, looptrainingen, ....Maar gelukkig ook wat goed weer, zodat we wat hebben kunnen genieten van het zonnetje.

Ik had het blijkbaar dus zo druk, dat ik niet had gezien dat ik bij Mi Cas es Su Cas bij de Random
Winnaar was voor de maand april. Nu had ik eens iets gewonnen... Maar Miranda is zo lief, mijn prijs, een stempellap van Art Journey , alsnog te bezorgen. Hier ben ik uiteraard super blij mee!


Intussen is juni weeral van start gegaan.  En heb ik wel enkele ideetjes in mijn hoofd voor wat kaartjes te maken, gezien er ook in juni weer een aantal jarigen zijn: collega's, de buurjongen,... en uiteraard is het ook nog vaderdag.

Dus werk aan de winkel :-).

Er is ook een give-away bij mi Cas en su Cas. Ga dus zeker eens kijken, en word volger!
Gezien ik er ook graag aan mee doe, ga ik dit bij mijn volgende creatie ook zetten.

Dit kan je winnen als de grens van 200 volgers wordt gehaald: nog 40 te gaan!




En deze maand is het thema: "regenboogkleuren"... ja dat zegt me wel iets, al die kleurtjes!

Veel creaplezier!
Groetjes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...