Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

2 mei 2012

Teenslipper

Nu gaan jullie denken, wat voor een gekke titel is dat nu?
Jawel, het gaat over een "flipflop", of teenslipper dus.

Hij is wel gemaakt uit... cake!
Het idee komt jammer genoeg niet van mezelf, maar van Paris Cutler



In haar boek Taart & Cakedecoraties maakt Paris één hele grote slipper. Omdat ik het toch eens even wou uitproberen, heb ik het formaat van haar sjabloon in het boek gebruikt.




Nu nog de linkse voet maken :-). 
Maar ik ga ze nog proberen van kleiner te maken: echt minicakejes.

Deze gaat naar mijn buurmeisje en buurjongen, die toevallig ook de kleinkinderen zijn van mijn vriend.

Dat het nu maar echt strandweer wordt!

Smakelijk!


1 opmerking:

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...