Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

14 mei 2012

6 - uur van Steenbergen : 2de plaats

Het is druk deze periode: studeren voor het examen Spaans morgen, trainen, en dan nog een wedstrijdje er tussen.
Dus weinig extra tijd. Uiteraard hebben we nog lekker gekookt intussen, eten moet je toch. Dus morgen mogen jullie alvast nog een super receptje verwachten.

Maar eerst toch even zeggen dat ik gisteren dus naar Steenbergen  (NL) ben geweest, om daar een wedstrijd te lopen. Voor diegenen die hierin niet thuis zijn: het stopt dus niet bij een marathon (42,195 km).
Alles boven die afstand wordt "ultralopen" genoemd. 6 uur is dus kort in de normen van Ultra.
Bedoeling in deze wedstrijd is, om zoveel mogelijk kilometers te lopen in de tijdspanne van 6 uur.
Gisteren ben ik gestrand op 65,200 km, waardoor ik tweede dame ben geworden. In 2009  had ik iets meer, namelijk  66,800. Maar ik ben zeker niet ontevreden. In juli loop ik terug een 6- uurs wedstrijd, en doel is daar natuurlijk om het iets beter te kunnen doen.

137 Filip Gerard mijn vriend die met mij 3 uur heeft meegelopen, en ikzelf met nummer 150
Toch nog even zeggen dat er ook een 24-uurs (NK en BK) wedstrijd was. Inderdaad, start zaterdag om 15u en gestopt zondag om 15u...

De BK mannen is geworden Geert Stynen : heeft maar liefst 252,498km afgelegd!
en bij de vrouwen ging de titel naar Veerle Beernaert met maar liefst 177,483 km.

Geen haan die er naar kraait op het nieuws natuurlijk...
Daar is het alleen maar voetbal en wielrennen. Jammer, want deze prestaties zouden best wat meer aandacht mogen hebben!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...