Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

3 maart 2012

Turquoise

Ik heb het nog niet over turquoise gehad denk ik. En dan heb ik het niet over een kleur.

Het is niet alleen een kookboek, echter ook een beetje een reisverhaal door Turkije.
Zelf ben ik er nog niet geweest, en gek genoeg trekt het me niet echt aan. Al heb ik eigenlijk geen reden.
Maar als je gerechten maakt uit het boek, maak je zo een beetje een reis door Turkije.

Breng zeker eens een bezoekje aan de website van Greg Malouf, om een idee te hebben van de recepten die je kan verwachten. Ik heb er nog maar enkele uit gemaakt, en zou er nog veel meer uit willen maken.
Het is een keuken die me wel ligt: het Midden-Oosten, Noord-Afrikaanse. Al die kruiden en vooral de specerijen, dat zijn toch echte smaakbommen.

Morgen publiceer ik een gerechtje uit dit boek.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...