Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

21 maart 2012

Babykaartje

De ene hebben een echte kookblog, de andere een creablog. En ik... tja ik kan niet kiezen. Twee blogs is wat te veel van het goede, dus wisselen we de berichtjes een beetje af.

Vandaag dus nog eens een kaartje.
Ik geef het toe: geen origineeltje, maar van Elke gecopieerd. Soms moet het snel gaan, en dan val je al eens terug op bestaande voorbeelden. Maar daarom helemaal niet minder mooi.

Dit is voor een ex-collega (op pensioen), die opnieuw grootmoeder is geworden.
De grootouders worden dan nog al eens uit het oog verloren :-).



1 opmerking:

  1. Leuk kaartje en niet mee zitten om eens een copietje te maken! Iedereen doet dit wel eens en zeker de klanten van Elke, ik ook dus!! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...