Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

7 november 2011

Steak: wat elke man moet weten

En ja, er staat wel degelijk MAN. Maar een vrouw dient het toch ook te weten niet?

Ik probeer al een hele tijd om een lekkere malse steak op mijn bord te krijgen... en nu hoop ik dat dit zal lukken.

Volgende week gaan we alvast een poging wagen.

Alles begint met een goed stuk kwaliteitsvlees te vinden. Als de basis al fout zit, tja, daar bak je niet goeds van.

Bij een slager die zijn vak nog verstaat, is dit nog te vinden. In Antwerpen is er alvast zeker zo één, maar volgende week zitten we aan de kust.


En om alles goed te maken :
Vegalicious heb ik ook aangeschaft.

Echt een vegetariër zal ik niet worden, maar zoals deze week 5 op 7 geen vlees of vis... het is niet slecht al zeg ik het zelf. En net zoals bij Plenty, staan er maar weinig gerechten in die ik niet zal uitproberen.
Zeker geen kookboek om in de kast te zetten om het er te laten verstoffen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...