Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

30 december 2010

Alias

We waren al fan, en nu hebben we eindelijk de volledige DVD box, zodat we eindelijk het einde kunnen zien en alles er tussenin. We bleven op onze honger zitten nadat de eerste reeks was uitgezonden. Alias kent nogal wat plotwendingen en ja, het is Fictie met hoofdletter F, maar er is geen enkele reeks die me uiteindelijk ooit zo heeft geboeid dat ik de box ervan wou hebben. Dus nee, ook geen Friends-box of Sex in the City -box.
Alias is bedacht door J.J. Abrams de man die ook verantwoordelijk is voor Lost. Maar daar ben ik absoluut niet door gebeten.

Intussen zitten we midden in seizoen 3. En ik weet al ongeveer wat ik moet verwachten, maar het zal toch weer verrassend worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...