Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

2 april 2012

Vogeltje

Ik ben dus totaal niet handig met naald en draad... Dit in tegenstelling tot andere die hun hand er niet voor omdraaien om boeken te schrijven hoe men een rokje maakt.

Maar in de HEMA verkopen ze de oplossing: een pakketje voor naaileken zoals ik. Het koste niet veel, dus de moeite om eens uit te testen. Alles steekt erbij: het patroon, de vilt, de uitleg over de steken.. ideaal voor iemand zoals ik dus. Al heb ik via het internet toch nog wat extra uitleg opgezocht ivm de gebruikte steken: gelukkig zijn er dus een hoop tutorials!
Uiteraard is het verre van perfect, maar het heeft wel iets. En zoals met alles, oefening baart kunst. Dus hopelijk wordt het volgende al beter. Want ik vond het wel leuk om te doen. Al heeft het waarschijnlijk ongelooflijk veel langer geduurt dan het eigenlijk zou moeten.


Vogeltje in paasboom

1 opmerking:

  1. Hallo Anke,
    Ik ben ook maar een kluns met naald en draad maar jouw creatie ziet er toch wel goed uit en dit voor de eerste keer! Ik doe je niet na hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...