Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

23 april 2012

Marathon Antwerpen

Opzet geslaagd: we hebben het tempowerk goed gedaan en binnengelopen na 3u43' 04".
Als tempomaker moet je een strak tempo aanhouden van het begin tot het einde. Doel is om voor diegene die in die tijd willen eindigen een referentiepunt te geven. Aan de zijlijn hoor je soms dan iemand telefoneren en zeggen, ja ja hij loopt bij de "rode ballon".

Qua temperatuur was het goed, en we hebben het ook droog kunnen houden maar... Er stond een strakke wind! Geloof me vrij: met zo een balon lopen, het is niet simpel. Af en toe werd ik of een andere loper even gewurgd door de koord :-). En moest ik echt aan de balon trekken om voort te kunnen.

Ook had ik weer pech dat ik een plaspauze moest inlassen: zie je het al voor je, met een ballon die keurig aanwijst waar je je bevindt ... maar ik weet nu waar op het parcours het ongezien mogelijk is.

Op het einde probeer je lopers ook nog te motiveren om mee te gaan. De laatste loodjes zijn voor sommige heel zwaar. Te snel starten is daar meestal de oorzaak van.


De volgende uitdaging volgt op 13 mei: een 6 uurs wedstrijd in Steenbergen.



1 opmerking:

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...