Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

18 februari 2012

Rutje

Gisteren heb ik een dagje verlof moeten inlassen, omdat ik al heel de week serieus verkouden ben. Gisteren was er te veel aan. Ben terug in mijn bed gekropen en nog goed geslapen.
Omdat mijn hoofd nu ook niet stond naar heel de dag in bed luieren of voor de TV hangen, dacht ik: laten we gewoon wat ontspannen en creatief zijn.

Ik heb dit stempeltje van Ruthje in een uitverkoop gekocht: het is eigenlijk een "Frans" stempeltje: onder Rutje staat normaal Félicitation... maar je plak dat af... en je ziet er niets van.
Het idee voor het kaartje heb ik van Ilse (van wenskaarten enzo).
Het doosje is gemaakt om er een cupcakeje in te doen, maar je kan dit natuurlijk ook voor iets anders gebruiken. De combinatie rood, groen en wat roze is heel vrolijk: ik noem het de "aardbei" combinatie ;-).
Nu nog een stempeltje van Rube zien te vinden!


1 opmerking:

  1. Dat komt me inderdaad bekent voor , doosje is heel mooi !
    Hopelijk voel je je snel weer beter .
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...