Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

11 februari 2012

Lavendelcakejes

Opnieuw een recept uitgetest uit de Hummingbird...
Ja ik wil ze echt allemaal eens uittesten.

Dit keer met lavendel.

Ik weet het, je denkt niet zo direct aan lavendel in combinatie met cake.
In het verleden had ik al eens lavendelkoekjes gemaakt die ook zeer in de smaak vielen.
Dus heel onbekend is het niet voor mij.

Je laat voor de cakejes de bloempjes weken in de melk, voor een subtiele toets.
Ja echt de moeite waard om eens uit te proberen! Je kan gedroogde bloempjes voor keukengebruik bijvoorbeeld kopen bij Makro.


En het doet misschien al een beetje dromen van een aangenaam zomers zonnetje...



Ik typ niet graag recepten over, dus verwijs ik naar hier.

1 opmerking:

  1. Ik heb het zelf nog niet gebruikt of er iets mee gegeten maar ik kan best geloven dat ze lekker zijn, zo zien ze er alvast uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...