Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

15 november 2010

Marathon van Kasterlee

Gisteren stonden we aan de start van de marathon van Kasterlee.
De marathon van Kasterlee wordt sinds 2004 georganiseerd; dit jaar was dus de zevende editie en wat voor een editie. Door de aanhoudende regen was het parcours in een paar woorden te omschrijven: modder, water, meer modder, water, nog wat meer modder...
Het parcours diende zelfs noodgedwongen te worden ingekort met een kilometer omdat er een gedeelte te erg onder water stond.

Na de eerste ronde was ik toch even aan het twijfelen om door te zetten, maar ja we waren gekomen voor een marathon, dus deden we ook een marathon (of dus toch bijna). Gezien het voor mij bedoelt was als een duurloop maakte ik me ook geen zorgen over een tijd.  Het is ook geen parcours om je hierop te focussen. Groot was mijn verrassing dan ook, dat ik alsnog op het podium mocht als 3de dame.
Uitslag

Als beloning zijn we nadien nog naar de kermis in Niel geweest om Churros eten en ons wat te amuseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...